torsdag 18 augusti 2011

First timer

Då börjar det bli dags för invigning av Finnish Design Awards '11. Allt står färdigt, förutom jag, ska byta om om alldeles strax.

Hah, känner mig lite som en debutant så här inför första invigningen här i Oslo. Det ska nog bli trevligt, har i alla fall en bekant som kommer! Lite kul slump faktiskt, Pelle, som är tvilling till en av mina absolut bästa väninnor från högstadietiden, bor för tillfället också i Oslo. Alltid kul med någon bekant när man är på att helt nytt ställe.

Ja ja, dags att byta om! Kom förbi om ni befinner er i Oslo!

(Jag har blivit helt lame, ingen kritik i mina inlägg längre, ingen reflektion över huvudtaget. Ska skärpa mig!)

1 kommentar:

  1. Lycka till, det kommer att gå bra! :)

    Jag har just idag bokat x antal flygbiljetter för illustratörer som ska besöka oss i slutet av September. Ser verkligen fram emot vår "exhibition" med Agent Pekka!

    SvaraRadera