torsdag 28 oktober 2010

Nämnde jag att marknadsföring var mitt huvudämne?

Ja det är ju en jäkla tur att Sanja går samma franska kurs som jag, annars hade jag ikväll varit vid akademin och undrat varför ingen annan är där. Och jag veeeeet det står klart och tydligt på pappret vi fick på första föreläsning att nästa föreläsning är först 4.11. Men det här med att hålla reda på papper och dessutom läsa och komma ihåg vad som står på dem har aldrig varit min starka sida.

Däremot är jag bra på många andra saker. Till exempel på att stå på händer. Vill man inte ta mitt ord för det går det bra att komma och titta nu på lördag kl 20.00 på Barker Teatteri. Inträde endast tre euro och de säljer billig öl också. (Vet du inte var Barker ligger får du väl googla det.)

Där finns en hel del annat att se än bara mig dessutom. Men klockan är mycket och jag är trött och därför inte alls på humör att marknadsföra andra. Jag är där. Det blir kul. Första gången jag tänker vara lite semi-politisk med min konst...ooooo nu blev ni kanske lite nyfikna!? Om inte så kan jag väl avslöja att min vän Janna också är där. Hon är clown. Burlesque-clown. Det vill ni inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar