lördag 3 september 2011

Oslo World Music Festival

Var på programsläppsfest för Oslo World Music Festival som går av stapeln här i Oslo 2-6 november.

Om du råkar vara i Oslo då får du inte missa denna festival!! Eller om du planerar att åka till Oslo så föreslår jag denna tidpunkt. Eller om du aldrig ens övervägt att åka till Oslo så tycker jag du ska komma ändå!! För så jäkla bra line-up har de!!

Där är sjuuuuuukt mycket som jag vill se, men om jag nu ska välja ut fyra som jag absolut inte vill missa så är det nog dessa:










Fast det är egentligen helt omöjligt att bara nämna fyra...där är så många andra bra artister också. Men bara för att ge er nån uppfattning liksom.

Gårdagens fest var också riktigt bra! Väl genomförd. Goda hamburgare, mums mums, mycket kärlek i dem! Stort tack till arrangörerna för igår, ser redan fram emot november (förmodligen första gången någonsin som jag säger att jag ser fram emot årets gråaste månad, det är inte lite det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar